RUILEN & RETOURNEREN
Heeft u uw bestelling ontvangen en wilt u iets terugsturen en/of ruilen? Geen enkel punt, vraag dan binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling een retournummer aan bij de klantenservice (contact of chat).
​
RUILEN
Indien u één of meerdere artikelen wilt ruilen voor iets anders, dan kunt u een Omruiling aanvragen via Hafsamode2019@gmail.com. De klantenservice van Hafsa Mode checkt de beschikbaarheid van uw gewenste product(en) en reserveert deze vervolgens direct. Na ontvangst van uw retour, verzenden wij de gewenste producten. Mocht uw gewenste maat niet meer beschikbaar zijn, dan nemen wij even contact met u op om dit te melden.
​
RETOUR STUREN
Indien u een artikel wilt retourneren, dient u de volgende punten aan te houden:
· Vraag online een retour aan via Hafsamode2019@gmail.com.
· Na ontvangst van uw retourzending ontvangt u hiervan per e-mail een bevestiging.
· Afhankelijk van uw wens komen wij ongetwijfeld tot een oplossing.
VOORWAARDEN
Retourzendingen worden alleen geaccepteerd als deze voldoen aan alle onderstaande voorwaarden:
· De zending dient voldoende gefrankeerd én van een geldig retournummer voorzien te zijn. Wij raden u aan om uw retour altijd als postpakket te versturen.
· Het artikel dient / de artikelen dienen in originele verpakking retour worden gestuurd. De verpakking dient compleet en onbeschadigd te zijn.
· Het artikel dient / de artikelen dienen onbeschadigd te zijn en geen gebruikssporen te vertonen
Artikelen die gebruikt en/of beschadigd zijn, of waarvan de verpakking/seal beschadigd is of ontbreekt, worden eveneens niet geaccepteerd en gaan direct retour naar de afzender. De verzendkosten die hieraan verbonden zijn, zijn voor rekening van de afzender.